kamperen.reismee.nl

Afslanken en afvallen na de vakantie

Het gekozen onderwerp betreft afslanken en afvallen,want zoals het een echte vrouw betaamt,ook ik kamp met wat overtollige pondjes(eerder kilo's) dus een zeer geschikt onderwerp.

Na een zwangerschap en och laten we de afgelopen kerstdagen ook maar de schuld geven,heb ik ook weer het voornemen om ze te gaan verliezen. Welke middelen of hulpmiddelen zijn het meest geschikt hiervoor. Alle sapjes,pillen en clubjes beloven gewichtsafname en waarschijnlijk zal dit ook wel waar zijn. Maar welke is het best vol te houden en welke kan ik betalen. Ook een belangrijk detail.

Dus me gaan verdiepen in de verschillende middelen die er zijn, zoals de bio hcg kuur. Het schijnt dat het bio hcg dieet goed vol te houden is. Er zijn echter ook shake's die je alleen in de ochtend moet nemen en verder overdag weinig eten met toevoeging van een reep hier en daar,ach die heb ik al eens geprobeerd en was ik snel zat. Dan maar eens kijken bij de verschillende clubjes die er zijn,afvallen in groepsverband werkt goed. Alleen al door de schaamte die je voel als je een keer niet bent afgevallen, dan weet je zeker de volgende keer op die weegschaal zal er wat af zijn. Maar ook hier faal ik steeds weer,want er is dan net iets leuks op tv die avond of een verjaardag waar je beslist naartoe moet. En ja ik kan het niet maken om niet te gaan. Dus nee een clubje is ook niets voor mij.

Dan maar eens kijken naar een sportschool in de buurt,met tijden die goed uitkomen in verband met schoolgaande kinderen. Dus schaf je snel een redelijk uitziend tenue aan,waar je dikke kont niet zo enorm in lijkt en trek me stoute gymschoenen aan. Zo sta je de eerstvolgende maandagochtend vol goede moed, op de loop band. Wel met begeleiding van een net teveel gebruinde trainer naast je die je zegt hoe het wel moet.

Je voelt je al niet de aantrekkelijkste en kijkt eens goed om je heen en denkt 'waarom zitten deze vrouwen op een sportschool'. De één nog mooier en slanker dan de andere. Oke ik zet door en ga zeker een maand lang braaf drie ochtenden in de week er naartoe. En inderdaad ik lijk al wat slanker en tevreden neem ik een hapje van mijn chocoladereep, ik heb tenminste wat te vieren.

Misschien ligt het aan het feit dat ik eerst maar eens wat wilskracht moet kweken,voordat ik me stort op weer een avontuur dat steeds uitloop op een teleurstelling. Ik weet zeker dat alle afslankmiddelen zullen werken als ik die knop in me hoofd omzet, maar deze vrouw heeft de knop nog niet gevonden.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!