kamperen.reismee.nl

Lekker slapen in de caravan onder Texeler wol

Wol dekbed

Wol is een natuurlijke en betrouwbare manier om dekbedden te vullen. De wol komt in grote hoeveelheid van nature voor bij dieren, aangezien ook dieren bescherming tegen weersinvloeden moeten hebben. Dit betekent dat wij ook van dat jasje kunnen profiteren. De vulling van een dekbed middels wol is dan ook zeer geschikt omdat wol sterk, veerkrachtig, veelal van hoge kwaliteit en hoog isolerend is. Ook u kunt van het warm comfort van een wol dekbed profiteren door bij dekbedden24 een bestelling te doen. Zo kunt ook u nog deze week genieten van de heerlijke drukkende warmte gegeven door uw eigen wol gevulde dekbed.

Texeler schapen wol dekbed

Omdat de schapen wol op Texel specifiek worden blootgesteld aan langdurige zilte wind, is de wol gehard. Daarmee is de Texelse wol zeer sterk, krachtig en uitermate verend, waardoor de Texelse schapen wol van zeer hoge kwaliteit is. Dit is dus goed voor ons, omdat deze hoogwaardige wol als vulling dient voor onze dekbedden. De Texeler wol gevulde dekbed is dan ook een zeer populair en gewild product. Om ook te profiteren van dit prachtige Nederlandse top product, neem contact met onze dekbed specialisten op. Ook u kunt per ommegaande genieten van de knusse en comfortabele warmte van een wol gevulde dekbed.

De wol van andere dieren!

Naast schapen wol is natuurlijk de wol van andere dieren ook zeer geschikt om uw dekbed mee te vullen. Denk daarbij aan de wol van geiten en kamelen. De wol van deze dieren heeft uiteraard andere eigenschappen, waarbij de haren iets harder en langer zijn. Kamelen komen voor in extreem hete plaatsen, waarnaast geiten tot hoog in de bergen voorkomen. De wol is daardoor ook goed gehard en daarmee biedt geiten of kamelen wol vulling voor uw dekbed een goed en duurzaam alternatief voor de standaard schapen wol vulling. Wilt u ook weten wat de voordelen zijn van geiten of kamelen wol vulling voor uw dekbed, neem dan contact met ons op.

Wol vulling voor 4 seizoenen

Omdat de wol zeer compact is echter veel lucht vast houdt, heeft wol een hoge isolerende waarde. Daardoor kunnen met een relatief beperkte vulling reeds een hoge isolerende waarde behaald worden. Het zomer deken deel is dan ook relatief dus, om u bedekt echter aangenaam te voelen tijdens de zwoele zomer maanden. Het herfst deel is iets dikker en biedt knusse comfort tijdens de gure herfstdagen. Combineert u de twee delen van het wol gevulde 4 seizoenen dekbed dan heeft u een dik, warm hoog isolerend pakket. Met een wol gevulde 4 seizoenen dekbed bent u ook direct met een enkele aankoop voor het gehele jaar voorbereid en slaapt u lekker knus en warm.

Uw wol gevulde dekbed

Wol is van nature een prachtige vulling voor uw wollen Texeler dekbed en daarmee kunt u ook profiteren van de vele voordelen van een wol gevuld dekbed. Neem een wol gevuld dekbed en u slaapt gegarandeerd knus en behaaglijk. Om ook een wol gevulde dekbed in bezit te krijgen neemt u contact met ons op of bestel via onze interactieve site. Ook u kunt binnenkort genieten van een heerlijk wol gevuld dekbed van dekbedden24. Voor eventuele dekbed vragen kunt u ons altijd benaderen, dus neem contact met ons op. Onze dekbed specialisten staan voor u klaar. Tip. Gebruik een molton hoeslaken ter bescherming van uw matras.